Despre ITM Neamt - Organizare - Cariera (Anunturi posturi scoase la concurs)  



           
<- Inapoi


Inspectoratul Teritorial de Muncă Neamț, cu sediul în Piatra Neamț, str. Dr. Gh Iacomi nr.8, județ Neamț, în baza prevederilor Hotărârii Guvernului nr.1.336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, și cu respectarea prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 115/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum și pentru prorogarea unor termene, organizează concurs în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată a postului contractual vacant de execuție de șofer, treapta I în cadrul Serviciul Economic, Resurse Umane, Administrativ și Informatic㠖 Compartimentul Economic, Achiziții Publice, Administrativ.
Postul este pe perioada nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă, 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.

CONCURSUL SE VA ORGANIZA CONFORM CALENDARULUI URMĂTOR:

Dosarele de înscriere la concurs se depun în perioada 14.05.2024-27.05.2024 inclusiv, astfel:
- depus personal, de catre candidat sau transmis prin intermediul unui serviciu de curierat, la sediul instituției din Piatra Neamț, str. Dr. Gheorghe Iacomi nr.8, jud. Neamț, după următorul program: luni-joi între orele 09-16:00, vineri între orele 09-14:00,
- transmis în format electronic, pe adresa de e-mail itmneamt@itmneamt.ro, la secțiunea special creată în acest scop.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 27.05.2024, ora 16:00
Selecția dosarelor de concurs și afișarea rezultatelor selecției dosarelor de concurs: 28-29.05.2024.
Data de susținere a probei practice: 05.06.2024, ora 10:00 la sediul Inspectoratului Teritorial de Muncă Neamț, str. Dr. Gh Iacomi nr.8, județ Neamț .

Data de sustinere a probei interviu: va avea loc în termen de 4 zile lucrătoare de la data susținerii probei practice, respectiv la data de 11.06.2024, ora 10:00, în conformitate cu prevederile art. 41 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 1.336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, la sediul Inspectoratului Teritorial de Muncă Neamț cu sediul în Piatra Neamț, str. Dr. Gh Iacomi nr.8, județ Neamț.
Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se realizează conform prevederilor art. 47 alin.(3), prin afișare la sediul și pe pagina de internet a inspectoratului, în termen de o zi lucrătoare de la data finalizării probei și conține atât punctajul obținut, cât și mențiunea „admis“ sau „respins“, după caz.
Contestațiile se depun în termen de cel mult 1 zi lucrătoare de la data afișării rezultatului selecției dosarelor, respectiv de la data afișării rezultatului probei practice și al probei interviu, sub sancțiunea decăderii din acest drept.
Rezultatele finale se afișează la sediul instituției și pe pagina de internet a acesteia, la secțiunea special creată în acest scop, în termen de o zi lucrătoare de la data afișării rezultatelor soluționării contestațiilor pentru ultima probă, prin specificarea mențiunii „admis“ sau „respins“, în conformitate cu prevederile art. 56 alin.(3).

Informații suplimentare se pot obține la sediul Inspectoratului Teritorial de Muncă Neamț situat în Piatra Neamt, str. Dr.Gh Iacomi nr.8, județ Neamț; persoana de contact - Laza Eliana, consilier, Compartiment Resurse Umane, tel. 0233-219608, fax.0233-215589 sau pe site-ul instituției, la secțiunea special creată în acest scop: www.itmneamt.ro -despre ITM Neamț-Organizare-Carieră.

CONDIȚII PARTICIPARE LA CONCURS:

CONDIȚII GENERALE :

Poate participa la concurs persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de art. 15 din Hotărârea Guvernului nr.1.336/2022, și anume:
a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;

CONDIȚII SPECIFICE:
- nivel studii medii/liceale, absolvite cu certificat de absolvire și/sau diplomă de bacalaureat;
- permis de conducere categoria B, cu experiență de cel puțin 1 an în conducerea autovehiculelor;
- vechime în muncă: minim 12 luni;
- disponibilitate la un program flexibil;
- abilități de relaționare – comunicare;
- abilități pentru munca în echipă;

PROBELE STABILITE PENTRU CONCURS:
Potrivit art. 32 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 1.336/2022, concursul se va desfasura în 3 etape, după cum urmează:
a) selecția dosarelor de înscriere;
b) proba practică care constă într-un test probă scrisă (cu spețe practice de conducere) și un test probă traseu;
c) proba interviu.
Pentru fiecare probă a concursului se stabilește un punctaj de maximum 100 de puncte, iar promovarea fiecărei probe se face ca urmare a obținerii punctajului minim de 50 de puncte pentru fiecare dintre probe.
Potrivit art. 32 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 1.336/2022, se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarați admiși la etapa precedentă.
Potrivit art. 38 alin. (10) din Hotărârea Guvernului nr. 1.336/2022, înainte de începerea probei scrise se face apelul nominal al candidaților, în vederea îndeplinirii formalităților prealabile, respectiv verificarea identității. Verificarea identității candidaților se face pe baza cărții de identitate sau a oricărui alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate. Candidații care nu sunt prezenți la efectuarea apelului nominal ori care nu fac dovada identității prin prezentarea cărții de identitate sau a oricărui alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate, se consideră absenți, respectiv respinși.

DOCUMENTE NECESARE ÎNSCRIERII:
Dosarul de concurs va conține documentele prevăzute la art. 35 din Hotărârea Guvernului nr.1.336/2022, și anume:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2 la H.G. nr. 1.336/2022; Descarca aici: link
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de instituția publică;
e) copia carnetului de muncă (dacă este cazul),a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului, conform modelului prevăzut în anexa nr. 3 la H.G. nr. 1.336/2022;
f) certificat de cazier judiciar în original (în termenul de valabilitate) sau după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverință medicală în original care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului. Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății;
h) curriculum vitae, model comun european (format Europass);
i) avizul psihologic apt conducator auto pentru categoria B.

Modelul orientativ al adeverinței menționate la lit. e) este prevăzut în anexa nr. 3 la H.G. nr. 1.336/2022 Descarca aici: link
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății.
Copiile de pe actele prevăzute la lit. b)-e), se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică cu mențiunea „conform cu originalul“ de către secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevăzut la lit. f) poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale. Pentru a putea participa la proba practică, candidatul declarat admis la selecția dosarelor, care a depus la înscriere o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării probei practice.
Toate documentele pentru înscrierea la concurs vor fi obligatoriu în limba română.
Documentele elaborate într-o limbă străină și care nu sunt însoțite de o traducere legalizată în limba română nu vor fi luate în considerare.

ATRIBUȚIILE PREVĂZUTE ÎN FIȘA POSTULUI:
1. Primeste in gestiune autoturismul unitatii, fiind raspunzator de integritatea acestuia;
2. Raspunde de pastrarea actelor de identificare ale autoturismului din dotare;
3. Raspunde de exploatarea corecta si in parametrii normali a autoturismului,cu respectarea regulilor de circulatie pe drumurile publice si a normativelor tehnice privind ingrijirea zilnica, intretinerea si repararea acestuia, pregatirea autoturismului pentru sezonul rece;
4. Ridica zilnic pe baza de semnatura foaia de parcurs pentru ziua in curs sau pentru zilele urmatoare in cazul plecarii in delegatie in afara localitatii si depune zilnic foaia de parcurs pentru ziua precedenta;
5. Completeaza zilnic corect si complet foile de parcurs, specificand kilometrajul de la bord, alimentarile cu benzina si ulei;
6. Raspunde ca foile de parcurs sa fie confirmate sub semnatura de persoanele care au efectuat sau au dispus efectuarea curselor;
7. Solicita serviciului ERUAI eliberarea de B.C.F.-uri pe care le primeste in baza semnaturii pe bonul de consum;
8. Preda impreuna cu foaia de parcurs cotoarele B.C.F.- urilor stampilate de catre statia de combustibil a fimei de unde s-au achizitionat acestea;
9. Specifica pe foaia de parcurs la rubrica “starea autovehicolului” orice defectiune aparuta si solicita persoanei care se ocupa de parcul auto al inspectoratului intocmirea referatului de necesitate pentru achizitionarea pieselor de schimb, pentru repararea acestuia sau pentru efectuarea reviziei ;
10. Se deplaseaza cu autoturismul la societatea care asigura in baza de contract serviciile de service si reparatii auto, pentru intocmirea devizului de lucrari, dupa aprobarea referatului de necesitate ;
11. Urmareste starea de functionare a autoturismului, semnaland in scris sefului de serviciu ERUAI si persoanei care se cupa de parcul auto, orice defectiune pe care nu o poate remedia.
12. Raspunde de montarea pieselor de schimb cumparate si de efectuarea schimbului de ulei conform normativului in vigoare;
13. Asigura si raspunde de integritatea si transportul documentelor incredintate (pe baza de borderou) intre punctele de lucru ale ITM Neamt si sediul central ;
14. Asigura si raspunde de integritatea si transportul documentelor incredintate (pe baza de borderou si/sau semnatura) intre sediul central si oficiile de posta, de difuzare a presei, posta speciala ;
15. Utilizeaza numai formulare tipizate si urmareste respectarea modului de completare si circulatia documentelor, conform procedurilor aprobate de inspectorul sef.
16. Asigura buna desfasurare a activitatii de exploatare, intretinere si reparatii a autoturismelor din parcul auto al inspectoratului astfel: raspunde de efectuarea proceselor tehnologice de intretinere si reparatii ale autoturismelor din dotare, la termenele stabilite prin reglementarile legale in vigoare, verificand necesitatea realizarii acestora si realitatea cheltuielilor din devizele antecalcul conform contractului de service incheiat de ITM ; raspunde de pregatirea autoturismelor pentru sezonul rece anuntand seful de serviciu de materialele necesare ;
17. Anunta seful serviciului de necesitatea incheierii/prelungirii contractelor de asigurare obligatorie sau/si facultativa ;
18. Realizeza inmatriculararea, inregistrarea, radierea autoturismelor din parcul ITM;
19. Elibereaza foile de parcurs pentru toate autoturismele inspectoratului si tine evidenta acestora;verifica, calculeaza foile de parcurs si completeaza FAZ-urile;
20. Indeplineste si alte atributii in domeniul de competenta potrivit actelor normative sau dispuse ierarhic.

BIBLIOGRAFIA:
1. Legea nr. 108/1999 pentru înființarea și organizarea Inspecției Muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
2. Ordonanta de urgenta nr. 195/2002 privind circulația pe drumurile publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
3. Hotărârea Guvernului nr. 1.391/2006 pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a O.U.G. nr. 195/2002 privind circulația pe drumurile publice, cu modificările și completările ulterioare.

TEMATICA: 1. Reglementări privind înființarea și organizarea Inspecției Muncii;
2. Reglementări privind circulația pe drumurile publice;
3. Reglementări privind Regulamentul de aplicare a O.U.G. nr. 195/2002 privind circulația pe drumurile publice, cu modificările și completările ulterioare

Data publicarii: 13.05.2024