Despre ITM Neamt - Organizare - Cariera (Anunturi posturi scoase la concurs)  



           
<- Inapoi


Concurs de recrutare pentru ocuparea a 2 funcții publice de execuție vacante de inspector de muncă din cadrul Inspectoratului Teritorial de Muncă Neamț

În aplicarea prevederilor din OUG nr.57/2019- Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, ale art.VII alin.(3) din OUG nr.115/2023 și ale art.VII/XI/XII din OUG nr.121/2023, Inspectoratul Teritorial de Muncă Neamț, cu sediul în Piatra Neamț, str.Dr.Gheorghe Iacomi nr. 8, jud. Neamț, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea a 2 funcții publice de execuție vacante de inspector de muncă, după cum urmează:
- inspector de muncă, clasa I, grad profesional superior în cadrul Serviciului Control Securitate și Sănătate în Muncă (1 post);
- inspector de muncă, clasa I, grad profesional superior, din cadrul Compartimentului Supravegherea Pieței, Îndrumare Angajatori și Angajați în domeniul Securității și Sănătății în Muncă (1 post).
Posturile sunt cu durată normală a timpului de muncă, 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.

I. Concursul se va desfășura la sediul Inspectoratului Teritorial de Muncă Neamț din Piatra Neamț, str. Dr. Gheorghe Iacomi nr. 8, jud. Neamț, în zilele de:
- 25.06.2024 –ora 12:00 - susținerea probei scrise
- 28.06.2024 –ora 12:00 – susținerea probei interviu.

I.1. Pentru a participa la concursul de recrutare în vederea ocupării funcției publice de execuție vacante de inspector de muncă, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Control Securitate și Sănătate în Muncă și a funcției publice de execuție vacante de inspector de muncă, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Supravegherea Pietei, Îndrumare Angajatori și Angajați în domeniul Securității și Sănătății în Muncă, candidații trebuie să îndeplinească, cumulativ, următoarele condiții:

  • condițiile generale prevăzute de art. 465 din OUG nr.57/2019- Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, respectiv:
    - are cetățenia română și domiciliul în România;
    - cunoaște limba română, scris și vorbit;
    - are vârsta de minimum 18 ani împliniți;
    - are capacitate deplină de exercițiu;
    - este apt din punct de vedere medical să exercite o funcție publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităților specializate acreditate în condițiile legii;
    - îndeplinește condițiile de studii și vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcției publice;
    - nu a fost condamnată pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni care împiedică înfăptuirea justiției, infracțiuni de fals ori a unei infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției publice, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
    - nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcție publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârșit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condițiile legii;
    - nu a fost destituită dintr-o funcție publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
    - nu a fost lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
  • condițiile specifice: - studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniile fundamentale: științe inginerești, științe agricole și silvice, științe juridice, științe economice sau în specializările: sociologie, psihologie, medicină, administrație publică și științe politice;
    - vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice minimum 7 ani;
    - cunoștințe teoretice în domeniul tehnologiei informației -nivel de bază, dovedite prin diplome,certificate, alte acte de studii doveditoare în domeniu, eliberate în condițiile legii.
    II. Dosarele de înscriere la concurs se depun în perioada 24.05.2024-12.06.2024 inclusiv, astfel:
    - depus personal de c?tre candidat sau transmis prin intermediul unui serviciu de curierat, la sediul instituției din Piatra Neamț, str. Dr. Gheorghe Iacomi nr.8, jud. Neamț, după următorul program: luni-joi între orele 09-16:00, vineri între orele 09-14:00,
    - transmis în format electronic, pe adresa de e-mail itmneamt@itmneamt.ro, la secțiunea special creată în acest scop.

    III. Dosarul de concurs va conține în mod obligatoriu următoarele documente:
    a) formularul de înscriere (se pune la dispoziția candidaților pe pagina de internet a instituției, la secțiunea special creată în acest scop, respectiv: www.itmneamt.ro - despre ITM Neamț - Organizare – Carieră; precum și prin secretariatul comisiei de concurs)- Descarca aici: link;
    b) copia cărții de identitate valabile;
    c) copia actului doveditor emis de autoritățile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naștere;
    d) copia carnetului de muncă și/sau a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deținut, potrivit prevederilor din O.U.G. nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare , după caz;
    e) copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări sau deținerea unor competențe specifice, după caz;
    f) copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecție de către medicul de familie al candidatului și a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităților specializate acreditate în condițiile legii;
    g) cazierul judiciar;
    h) declarația pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverința care să ateste lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică;
    i) declarația pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.
    Dosarelor de concurs transmise de candidați la adresa de e-mail indicată la punctul a), după terminarea programului de lucru al instituției publice, dar în perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen.

    Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligația candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfășurării probei interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcția publică, în cazul promovării concursului.
    Modelul orientativ al adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată care atestă vechimea în muncă și în specialitatea studiilor prevăzută la art.137 lit. e) din Anexa 10 la O.U.G. nr.57/2019, cu modificările și completările ulterioare se pune la dispoziția candidaților pe pagina de internet a instituției, la secțiunea special creată în acest scop, respectiv: www.itmneamt.ro- despre ITM Neamț- Organizare – Carieră; precum și prin secretariatul comisiei de concurs)- Descarca aici: link

    Adeverințele care au un alt format trebuie să cuprindă elemente din care să rezulte cel puțin următoarele informații: funcția/ funcțiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfășurării activității, vechimea în muncă acumulată, precum și vechimea în specialitatea studiilor.

    Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere. În acest caz, candidatul declarat admis la proba de verificare a eligibilității și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă are obligația să completeze dosarul de concurs pe tot parcursul desfășurării concursului, dar nu mai târziu de data și ora organizării interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcția publică.

    Relații suplimentare se pot obține la sediul instituției din Piatra Neamț, str. Dr.Gheorghe Iacomi nr.8, jud. Neamț, et. 1, cam. 10, la secretariatul comisiei de concurs, consilier Laza Eliana Ingrid, tel.0233/215589, int. 117.

    IV. Atribuțiile prevăzute în fișa postului de inspector de muncă, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Control Control Securitate și Sănătate în Muncă

    1) controlează aplicarea corectă și unitară a legislației naționale care reglementează securitatea și sănătatea în muncă;
    2) elaborează Programul propriu de acțiuni al inspectoratului teritorial de muncă în baza analizelor datelor statistice, specificului geo-economic al județului și Programului - cadru de acțiuni al Inspecției Muncii;
    3) întocmește și actualizează periodic planul anual de control și graficele lunare de control, în baza Programului propriu de acțiuni al inspectoratului teritorial de muncă și a analizei datelor statistice la nivel teritorial (frecvența, împrejurările și cauzele accidentelor de muncă și bolilor profesionale, mărimea unității, complexitatea activității, riscurile profesionale, dispersia punctelor de lucru, petiții și alte acțiuni), stabilind tipul de control, în conformitate cu prevederile procedurilor de control;
    4) urmărește respectarea de către angajatori a condițiilor de funcționare prevăzute de legislația specifică în domeniul securității și sănătății în muncă, pentru care s-a eliberat certificatul constatator;
    5) analizează și înaintează spre avizare sau respingere argumentată inspectorului șef adjunct în domeniul securității și sănătății în muncă, dosarele de cercetare a evenimentelor întocmite de angajatori;
    6) controlează modul în care se face înregistrarea, evidența și raportarea accidentelor de muncă și bolilor profesionale de către angajator;
    7) verifică modul în care au fost duse la îndeplinire măsurile dispuse cu ocazia controalelor sau a cercetării evenimentelor, notificând prin înscrisuri constatările;
    8) întocmește și gestionează în format electronic registrele unice de evidență potrivit reglementărilor legale, precum și registrele specifice activității inspectoratului teritorial de muncă în domeniul de competență (registrul unic de evidență a accidentărilor în muncă, registrul unic de evidență a incidentelor periculoase, registrul unic de evidență a accidentărilor în muncă ce au ca urmare incapacitate de muncă mai mare de 3 zile de lucru, registrul de comunicare operativă a evenimentelor și altele asemenea);
    9) cercetează evenimentele, sub aspectul cauzelor, împrejurărilor și al răspunderilor, potrivit competențelor legale;
    10) poate solicita, după caz, experți sau specialiști, cu competențe conform prevederilor legale să efectueze expertize tehnice sau studii științifice în cadrul cercetării evenimentelor;
    11) reface procesul verbal de cercetare și/sau completează dosarul de cercetare a evenimentului în cazul în care acesta este respins în conformitate cu prevederile legale și îl transmite în termen legal, conform celor dispuse de Inspecția Muncii;
    12) controlează modul de respectare a prevederilor legale aplicabile locurilor de muncă încadrate în condiții deosebite;
    13) constată și sancționează nerespectarea de către angajatori a legislației privind securitatea și sănătatea în muncă și poate dispune sistarea activității și/sau oprirea din funcțiune a echipamentelor de muncă;
    14) constată și sancționează nerespectarea de către angajatori a legislației privind supravegherea pieței;
    15) controlează respectarea de către angajatori a încadrării în grupe și categorii (pentru medii normale și medii explozive) a echipamentelor de muncă;
    16) controlează modul în care lucrătorii sunt pregătiți și aplică procedee acordare a primului ajutor în caz de accidentare, precum și organizarea si dotatarea echipelor de salvatori pentru situațiile impuse de specificul activității sau prevăzute delege;
    17) controlează modul în care angajatorii au stabilit legăturile necesare cu serviciile specializate de intervenție;
    18) controlează modul în care angajatorii instruiesc lucrătorii și alți participanți la procesul de muncă, referitor la cunoașterea riscurilor de accidentare și îmbolnăvire profesională, precum și a măsurilor de prevenire și protecție specifice unității;
    19) pune la dispoziția delegărilor Inspecției Muncii, la termenele stabilite de aceștia, documentele și informațiile solicitate;
    20) anunță telefonic și transmite comunicarea operativă a evenimentelor conform procedurilor stabilite de Inspecția Muncii;
    21) realizează la termenele stabilite, măsurile dispuse de către reprezentanții Inspecției Muncii prin notele/rapoartele de control, comunică modul de îndeplinire a acestora și transmit documentele justificative din care rezultă implementarea măsurilor dispuse;
    22) elaborează și comunică, la termenele stabilite, materialele în domeniul de competență, solicitate de Inspecția Muncii
    23) verifică documentația întocmită și depusă la inspectoratul teritorial de muncă de către angajator cu privire la realizarea de către acesta a măsurilor din planul de prevenire și protecție prevăzut la art. 2 alin. 1) lit. c) din HG nr. 1014/2015 privind metodologia de reînnoire a avizelor de încadrare a locurilor de muncă în condiții deosebite;
    24) participă la efectuarea determinărilor de noxe și la activitățile de control a modului de realizare de către angajator a măsurilor din planul de prevenire și protecție prevăzut la art. 2) alin. 1) lit. c) din HG nr. 1014/2015 privind metodologia de reînnoire a avizelor de încadrare a locurilor de muncă în condiții deosebite;
    25) comunică în condițiile stabilite de metodologiile elaborate de Inspecția Muncii și procedurile aplicabile, rezultatele acțiunilor/campaniilor dispuse;
    26) colaborează cu alte instituții de control la nivel teritorial, în vederea realizării unor acțiuni comune pentru cunoașterea și respectarea prevederilor legale în domeniul securității și sănătății în muncă;
    27) participă la derularea unor programe și proiecte în domeniul securității și sănătății în muncă;
    28) participă la derularea unor acțiuni sau, după caz, la grupuri de lucru organizate sau coordonate de Inspecția Muncii, la solicitarea inspectorului general de stat;
    29) face fotografii, înregistrează audiovideo, ia declarații scrise, singuri sau în prezența martorilor, lucrătorilor, angajatorilor și/sau, după caz, a reprezentanților legali ai acestora, precum și a altor persoane care pot da informații cu privire la obiectul controlului efectuat sau al evenimentului cercetat;
    30) asigură introducerea datelor si informațiilor în sistemul informatic SIAMC/COLUMBO;
    31) organizează, cel puțin trimestrial, acțiuni pentru informarea și conștientizarea angajatorilor, a reprezentanților acestora, precum și a altor persoane interesate, în domeniul securității și sănătății în muncă;
    32) mediatizează activitatea Inspectoratului, frecvența, împrejurările și cauzele accidentelor de muncă, precum și măsurile dispuse pentru prevenirea unor evenimente similare, inclusiv în cadrul acțiunilor trimestriale organizate pentru informare și conștientizare în domeniul securității și sănătății în muncă;
    33) analizează documentația și efectuează expertizarea, potrivit arondării teritoriale stabilită de Inspecția Muncii, în vederea:
    a. eliberării autorizației de deținere, preparare, distrugere mânuire și folosire a materiilor explozive;
    b. eliberării autorizației de depozitare a materiilor explozive;
    c. acordării vizei anuale a autorizației de deținere, preparare.
    transport, mânuire și folosire a materiilor explozive;
    d. acordării vizei anuale a autorizației de funcționare a depozitelor de materii explozive - emiterii avizului de amplasare al firidelor de explozivi la persoanele juridice cu profil minier;
    e. expertizării/avizării încăperilor pentru depozitarea, păstrarea și manipularea capselor pentru pistoalele de implant bolțuri, fuzee antigrindină, capse de alarmare utilizate la transportul feroviar, capse de asomare, precum și spații destinate depozitării munițiilor, capselor sau pulberilor de muniție;
    f. aprobării depășirii cu 25% a cantității maxime de materii explozive pentru care s-a eliberat autorizația depozitului.
    34) examinează artificierii și pirotehniștii în vederea autorizării acestora conform arondării teritoriale stabilită de inspecția Muncii;
    35) completează formularul de autorizare, în domeniul de competență, stabilit de Legea nr. 126/1995 și îl înaintează spre avizare inspectorului șef;
    36) completează carnetul de pirotehnist/artificier, în domeniul de competență, stabilit de Legea nr. 126/1995 și îl înaintează spre avizare inspectorului șef;
    37) îndeplinește și alte sarcini și atribuții potrivit reglementărilor legale în vigoare sau dispuse ierarhic, în domeniul de competență.

    și fișa postului de inspector de muncă, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Supravegherea Pieței, Îndrumare Angajatori și Angajați în domeniul Securității și Sănătății în Muncă:
    1) constată și sancționează nerespectarea de către angajatori a legislației privind supravegherea pieței;
    2) realizează campaniile și acțiunile tematice din responsabilitatea compartimentului, prevăzute în Programul propriu de acțiuni al Inspectoratului și elaborează rapoarte privind rezultatele acestora;
    3) asigură secretariatul Comisiei de abilitare și avizare constituită în cadrul Inspectoratului;
    4) actualizează în sistemul SIAMC/Columbo listele serviciilor externe de prevenire și protecție și lista documentațiilor cu caracter tehnic de informare și instruire a lucrătorilor în domeniul securității și sănătății în muncă avizate, după fiecare întrunire a Comisiei de abilitare și avizare, precum și listele persoanelor fizice și juridice stabilite într-un stat membru al Uniunii Europene sau al Spațiului Economic European care prestează servicii externe de prevenire și protecție în regim permanent, temporar sau ocazional în România;
    5) monitorizează publicarea pe pagina de Internet a Inspectoratului a următoarelor documente: listele serviciilor externe de prevenire și protecție și lista documentațiilor cu caracter tehnic de informare și instruire a lucrătorilor în domeniul securității și sănătății în muncă avizate, după fiecare întrunire a Comisiei de abilitare și avizare, precum și listele persoanelor fizice și juridice stabilite într-un stat membru al Uniunii Europene sau al Spațiului Economic European care prestează servicii externe de prevenire și protecție în regim permanent, temporar sau ocazional în România;
    6) eliberează certificate și copii ale documentelor existente în arhivele inspectoratelor teritoriale de muncă la cererea persoanelor fizice, juridice sau oricăror entități care au dreptul legal de a solicita și obține aceste informații, conform prevederilor legale;
    7) controlează la producători, reprezentanți autorizați, importatori și distribuitori aplicarea dispozițiilor legale referitoare la introducerea pe piață a produselor reglementate din domeniul de competență al Inspecției Muncii;
    8) analizează și soluționează, în conformitate cu reglementările în vigoare, contestațiile, sesizările și reclamațiile referitoare la securitatea produselor introduse pe piață;
    9) realizează măsurile dispuse de Comisia Europeană cu privire la aplicarea clauzelor de salvgardare împotriva produselor neconforme și a standardelor europene armonizate;
    10) atenționează utilizatorii cu privire la riscurile de accidentare identificate la produsele pentru care Inspecția Muncii este autoritate de supraveghere a pieței și cooperează cu aceștia pentru prevenirea sau reducerea acestor riscuri;
    11) realizează activitatea de autorizare a funcționării din punct de vedere al securității și sănătății în muncă, în conformitate cu prevederile legale;
    12) controlează respectarea prevederilor legale din domeniul securității și sănătății în muncă;
    13) elaborează rapoarte și alte documente în domeniul securității și sănătății în muncă și al supravegherii pieței;
    14) notifică Inspecția Muncii și inspectoratul teritorial de muncă unde își are sediul producătorul sau importatorul, în situația în care identifică produse neconforme la distribuitori din cadrul județului;
    15) verifică respectarea de către serviciile externe de prevenire și protecție a condițiilor în baza cărora a fost emis certificatul de abilitare și propun în scris, Comisiei de abilitare și avizare, dacă este cazul, retragerea certificatului;
    16) transmite Inspecției Muncii raportul ședinței Comisiei de abilitare și avizare, după fiecare întrunire a acesteia;
    17) pune la dispoziția delegaților Inspecției Muncii, la termenele stabilite de aceștia, documentele și informațiile solicitate;
    18) organizează, cel puțin trimestrial, acțiuni pentru informarea și conștientizarea angajatorilor, a reprezentanților acestora, precum și a altor persoane interesate, în domeniul securității și sănătății în muncă și al supravegherii pieței;
    19) asigură introducerea datelor si informațiilor în sistemul informatic SIAMC/COLUMBO;
    20) participă la derularea unor programe și proiecte în domeniul securității și sănătății în muncă;
    21) participă la derularea unor acțiuni sau, după caz, la grupuri de lucru organizate sau coordonate de Inspecția Muncii;
    22) participă la acțiuni de informare, sensibilizare și conștientizare în domeniul securității și sănătății în muncă și al supravegherii pieței;
    23) colaborează la realizarea unor acțiuni comune cu alte compartimente/organisme pentru cunoașterea și respectarea prevederilor legale în domeniul securității și sănătății în muncă și al supravegherii pieței;
    24) îndeplinește și alte sarcini și atribuții, potrivit reglementărilor legale în vigoare sau dispuse ierahic, în domeniul de competență.

    V. BIBLIOGRAFIE
    pentru ocuparea funcțiilor publice de execuție vacante de inspector de muncă, clasa I, grad profesional superior, din cadrul Serviciului Control Securitate și Sănătate în Muncă și Compartimentului Supravegherea Pieței, Îdrumare Angajatori și Angajați în domeniul Securității și Sănătății în Muncă:
    1. Constituția României, republicată
    - cu tematica Constituția României, republicată;
    2. Legea nr. 108/1999 – privind inființarea și organizarea Inspecției Muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare
    - cu tematica Reglementări privind înființarea și organizarea Inspecției Muncii cu modificările și completările ulterioare;
    3. Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 – Codul administrativ - Partea I, titlul I și titlul II ale Părții a II-a, titlul I al Părții a IV-a, titlul I și II ale Părții a VI-a, cu modificările și completările ulterioare
    - cu tematica Reglementări privind Codul administrativ, Partea I, titlul I și titlul II ale Părții a II-a, titlul I al Părții a IV-a, titlul I și II ale Părții a VI-a, cu modificările și completările ulterioare;
    4. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, cu modificările și completările ulterioare
    - cu tematica Reglementări privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, cu modificările și completările ulterioare;
    5. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între bărbați și femei, cu modificările și completările ulterioare
    - cu tematica Reglementări privind egalitatea de șanse și de tratament între bărbați și femei, cu modificările și completările ulterioare;
    6. Legea nr. 319/2006 a securității și sănătății în muncă, cu modificările și completările ulterioare
    - cu tematica Reglementări privind Legea securității și sănătății în muncă, cu modificările și completările ulterioare;
    7. Hotărârea Guvernului nr. 1425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securității și sănătății în muncă nr. 319/2006, cu modificările și completările ulterioare
    - cu tematica Reglementări privind Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii securității și sănătății în muncă;
    8. Ordonanța Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravențiilor, cu modificările și completările ulterioare
    - cu tematica Reglementări privind regimul juridic al contravențiilor, cu modificările și completările ulterioare;
    9. Hotărârea Guvernului nr. 1146/2006 privind cerințele minime de securitate și sănătate pentru utilizarea în muncă de către lucrători a echipamentelor de muncă
    - cu tematica Reglementări privind cerințele minime de securitate și sănătate pentru utilizarea în muncă de către lucrători a echipamentelor de muncă;
    10. Hotărârea Guvernului nr. 1091/2006 privind cerințele minime de securitate și sănătate pentru locul de muncă
    - cu tematica Reglementări privind cerințele minime de securitate și sănătate pentru locul de muncă;
    11. Hotărârea Guvernului nr. 1048/2006 privind cerințele minime de securitate si sănătate pentru utilizarea de către lucrători a echipamentelor individuale de protecție la locul de muncă
    - cu tematica Reglementări privind cerințele minime de securitate si sănătate pentru utilizarea de către lucrători a echipamentelor individuale de protecție la locul de muncă;
    12. Hotărârea Guvernului nr. 971/2006 privind cerințele minime pentru semnalizarea de securitate și/sau de sănătate la locul de muncă
    - cu tematica Reglementări privind cerințele minime pentru semnalizarea de securitate și/sau de sănătate la locul de muncă;
    13. Hotărârea Guvernului nr.300/2006 privind cerințele minime de securitate și sănătate pentru șantierele temporare sau mobile, cu modificările și completările ulterioare
    - cu tematica Reglementări privind cerințele minime de securitate și sănătate pentru șantierele temporare sau mobile;
    14. Hotărârea Guvernului nr.1.051/2006, privind cerințele minime de securitate și sănătate pentru manipularea manuală a maselor care prezintă riscuri pentru lucrători, în special de afecțiuni dorsolombare
    - cu tematica Reglementări privind cerințele minime de securitate și sănătate pentru manipularea manuală a maselor care prezintă riscuri pentru lucrători, în special de afecțiuni dorsolombare;
    15. Hotărârea Guvernului nr. 409/2016 privind stabilirea condițiilor pentru punerea la dispoziție pe piață a echipamentelor electrice de joasă tensiune, care transpune Directiva 2014/35/UE a Parlamentului European si a Consiliului din 26 februarie 2014 privind armonizarea legislatiei statelor membre referitoare la punerea la dispozitie pe piata a echipamentelor electrice destinate utilizarii in cadrul unor anumite limite de tensiune, publicata in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene (JOUE), seria L, nr. 96 din 29 martie 2014
    - cu tematica Reglementări privind stabilirea condițiilor pentru punerea la dispoziție pe piață a echipamentelor electrice de joasă tensiune;
    16. Hotărârea Guvernului nr. 1.029/2008 (*actualizată*) privind condițiile introducerii pe piață a mașinilor, care transpune dispozițiile art. 1-23 si art. 25-28 din Directiva 2006/42/CE a Parlamentului European și Consiliului din 17 mai 2006 privind mașinile industriale și modificarea Directivei 95/16/CE, publicată în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, seria L nr. 157 din 9 iunie 2006.
    - cu tematica Reglementări privind condițiile introducerii pe piață a mașinilor.
    Candidații vor avea în vedere la studierea actelor normative din bibliografie inclusiv republicările, modificările și completările acestora, intervenite până la data de 01.05.2024.


    Data publicarii: 24.05.2024