Persoana responsabilă cu furnizarea informaţiilor conform Legii 544/2001 este dl. Sîsîna Elvis din cadrul compartimentul Relaţii cu Publicul Telefon : 0233-234181
Email: itmneamt@itmneamt.ro
Solicitarea de Informaţii
Pentru a solicita în scris informaţii de interes public cu privire la activitatea Inspectoratului Teritorial de Muncă Neamţ, puteţi trimite o cerere pe adresa str. dr. Gh. Iacomi, nr.8, Piatra Neamţ. Cererea de solicitare (în conformitate cu Normele metodologice din 7 februarie 2002 pentru aplicarea Legii nr. 544/2001, cu modificarile şi completarile ulterioare) trebuie să fie adresată explicit Inspectoratului Teritorial de Muncă Neamţ şi trebuie să cuprindă următoarele:
-informaţia solicitată, astfel încat să permita identificarea informaţiei de interes public;
-numele, prenumele şi semnatura solicitantului;
-adresa la care se solicită primirea răspunsului.
Mai jos puteţi descărca un model - formular cerere de informaţii de interes public (anexa 4 din Normele metodologice din 7 februarie 2002 pentru aplicarea Legii nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare)
Formular - tip cerere de informaţii de interes public (Legea 544/2001) (anexa 4)(.doc)
In cazul in care considerati ca dreptul privind accesul la informatiile de interes public a fost incalcat, va puteti adresa cu o reclamatie Inspectorului Sef al Inspectoratului Teritorial de Munca Neamt.
Reclamatia administrativa va avea formatul tip prezentat in Normele Metodologice din 7 februarie 2002 cu modificarile si completarirele ulterioare si va fi depusa in termen de 30 de zile de la luarea la cunostinta a refuzului explicit sau tacit al angajatilor Inspectoratului Teritorial de Munca Neamt pentru aplicarea prevederilor Legii nr. 544/2001 si a Normelor metodologice din 7 februarie 2002 cu modificarile si completarirele ulterioare.
De asemenea, cetatenii sau organizatiile legal constituite pot adresa Inspectoratului Teritorial de Munca Neamt petitii, in conformitate cu procedura descrisa in Ordonanta 27/2002 si in Regulamentul de organizare si functionare a Inspectoratului Teritorial de Munca Neamt. Petitiile se adreseaza in scris la adresa mentionata mai sus si trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu numele si prenumele petitionarului, precum si adresa unde acesta urmeaza sa primeasca raspunsul.
Toate solicitarile vor fi solutionate in termene prevazute de legislatia in vigoare.
Reclamatiile administriative se pot depune in scris la sediul ITM Neamt din str. Gh. Iacomi, nr.8, sau la adresa de email: itmneamt@itmneamt.ro .
Mai jos puteti descarca un model - formular reclamatie administrativa conform anexei 5 si anexei 6 la Normele Metodologice din 7 februarie 2002 cu modificarile si completarirele ulterioare pentru aplicarea prevederilor Legii nr. 544/2001
MODEL - Formulare - Reclamatie administrativa
Model - Reclamatie administrativa (tip 1) (Legea 544/2001) (anexa 5) (.doc)Model - Reclamatie administrativa (tip 2) (Legea 544/2001) (anexa 6) (.doc)
Lista documentelor de interes public şi Lista cu documentele produse/gestionate de ITM Neamţ
Lista documentelor care contin informatii de interes public conform art. 5 alin.1, lit. g din Legea 544-2001
Lista informatiilor de interes public care se furnizeaza la cerere conform art. 6, alin. 1 din Legea 544-2001
-
Rapoarte de implementare a Legii nr. 544/2001
Raport evaluare implementare Legea 544-2001 - anul 2015
Raport evaluare implementare Legea 544-2001 - anul 2016
Raport evaluare implementare Legea 544-2001 - anul 2017
Raport evaluare implementare Legea 544-2001 - anul 2020
Raport evaluare implementare Legea 544-2001 - anul 2018
Raport evaluare implementare Legea 544-2001 - anul 2019
Raport evaluare implementare Legea 544-2001 - anul 2021
Raport evaluare implementare Legea 544-2001 - anul 2022
Raport evaluare implementare Legea 544-2001 - anul 2023
Raport evaluare implementare Legea 544-2001 - anul 2024